Prazna :( =  0,00 €  

Pomoč in pogoji poslovanja

 
Spletna trgovina za nosečnice Trebušček.si je družinsko podjetje, ki razvaja nosečke s svojimi udobnimi oblačili že od leta 2014. Posebnost spletne trgovine poleg čudovitih, modnih oblačil, so zagotovo potiskane, zabavne majice za nosečnice in ostale družinske člane. Pokukajte v Trebušček in se pridružite zadovoljnim nosečnicam, ki so v naši trgovini oblekle svoje trebuščke :) Lepo vabljeni med naše spletne poličke!


Kontakt

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.trebuscek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino www.trebuscek.si upravlja podjetje NATTY, Renata Bartolec s.p., Kamnik pod Krimom 201, 1352 Preserje (v nadaljevanju "ponudnik"). D.Š.: 38709716 (nismo davčni zavezanci). Vsa vaša vprašanja nam lahko sporočite preko elektronske pošte info@trebuscek.si. Za vas smo, od ponedeljka do petka med 8:30 in 16:00 uro, dosegljivi tudi na telefonski številki 031 018 009.

Splošno

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik. Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Dostava in plačilo

Izdelke kupljene v spletni trgovini Trebuscek.si boste plačali po povzetju - torej dostavni službi, ko vam ta dostavi naročeno blago. Strošek dostave je že vračunan v skupno vrednost naročila. Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem DPD Slovenija. Strošek dostave in odkupa pri podjetju DPD Slovenija znaša 3.80€

Plačilo po predračunu: Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji (pomembno je, da je e-naslov pravilen), predračun oz. potrdilo o naročilu, na katerem boste imeli vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (00 in številka naročila, npr. 00 1000012345) in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Položnico lahko najhitreje in najlažje plačate prek svoje spletne banke (Klik, Abanet, Bank@Net …), lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov info@trebuscek.si, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave. Tako boste omogočili hitrejšo obravnavo svojega naročila, ter odpremo paketa še isti dan, če je naročilo oz. plačilo izvršeno do 10h. Predračun je potrebno plačati v roku 3 delovnih dni, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Stroški dostave v primeru plačila po predračunu je 2,80€ po paketu. Za vsa dodatna pojasnila smo vam na voljo na tel. št. 031 018 009 ali pa nam pišite na info@trebuscek.si

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati računin ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.


Ob nakupu nad 50€ je dostava po Sloveniji brezplačna.

Kdaj lahko pričakujem dostavo mojega naročila?

Predvideni rok dobave za vsa naročila in za vse kraje v Sloveniji je od 1 do 3 dni od trenutka oddaje naročila.  Velja pravilo, da če boste naročilo oddali do 10:00 ure, boste pošiljko prejeli že naslednji dan. Če boste naročilo oddali po 10:00, pa lahko dostavo pričakujete v roku 48 ur, torej maksimalno 2 delovna dneva od trenutka oddaje naročila. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani, pri posameznem izdelku. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki ste jih posredovali ob oddaji naročila.

Ko bomo vaše naročilo predali v dostavo dostavni službi, vam bomo o tem poslali tudi obvestilo na email naslov, ki ga boste navedli v postopku oddaje naročila. Preden pošiljko oddamo dostavni službi, lahko spremenite naslov za dostavo, ki ste ga navedli ob oddaji naročila tako, da nam novi naslov za dostavo sporočite na elektronski naslov info@trebuscek.si ali na GSM 031 018 009. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki ste jo navedli ob oddaji naročila. Dostavna služba vas bo poklicala na to številko, v kolikor ne boste dosegljivi na naslovu navedenem za dostavo.

Koraki oz. postopek nakupa v spletni trgovini Trebušček.si:

1. Prejeto naročilo: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano.

2. V Obdelavi: V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da poklice uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

3. Blago odposlano: Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim racunom in morebitnimi dodatnimi dokumenti. Ponudnik tudi obvesti kupca po elektronski pošti, kdaj lahko pričakuje dostavo blaga.

Neprevzeti paketi

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo dostavni službi, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilo, da lahko paket pričakujete v naslednjih dneh. Če vam kurir osebno paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki. Če vas iz kakršnega koli razloga kurir ne obvesti o naročenem paketu, nas prosimo kontaktirajte na info@trebuscek.si in posredovali vam bomo podatke oz. status vašega paketa. Le pravi čas nas kontaktirajte.

Posledice neprevzema paketa:

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih moramo plačati mi. Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpremimo le po predhodnem plačilu po predračunu. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in neprevzemom naročenega predvsem lažna naročila, se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljno obravnavo kot zlorabo.

Ali je kot naslov za dostavo možno navesti "Poštno ležeče"?

V primeru dostavne službe Pošta Slovenije lahko izberete tudi dostavo tipa "Poštno ležeče". V tem primeru, vas bo pošiljka čakala za prevzem na izbrani poslovalnici Pošte Slovenije (za prevzem pošiljke potrebujete osebni dokument). Če želite naročilo prevzeti na vam najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, potem v postopku oddaje naročila, naslov za dostavo navedite v obliki: "IME IN PRIIMEK, POŠTNO LEŽEČE, 1000 LJUBLJANA", pri čemer poštno številko in kraj seveda nadomestite z izbrano poslovalnico Pošte Slovenije.

POZOR:
Če običajno vaš naslov navedete kot 1000 Ljubljana, 2000 Maribor, 4000 Kranj, … je pri poštno ležečem naslovu izredno pomembno, da navedete pravo poštno številko in kraj vam najbližje pošte, kjer želite prevzeti pošiljko! Če na primer želite pošiljko prevzeti na pošti Planina v Kranju, potem ne smete navesti 4000 Kranj, saj vas bo v temu primeru pošiljka čakala za prevzem na centralni pošti v Kranju s poštno številko 4000. Za dostavo na poslovalnici Planina, morate tako navesti poštno številko 4105. Seznam vseh poslovalnic Pošte Slovenije najdete na naslovu http://www.posta.si/poslovalnice/491. Če niste prepričani katera je pravilna oznaka vam najbližje pošte oziroma kako poteka prevzem tipa poštno ležeče, nas prosimo pokličite na telefonsko številko 031 018 009.

Garancija kakovosti in vračila

Artikli, ki so izdelani po natančnih navodilih posameznega kupca in prilagojeni njihovim osebnim potrebam zaradi specifičnosti svoje narave niso primerni za vračilo. V ostalih primerih spletna trgovina Trebušček.si spoštuje 43.č člen ZVPot, ki sporoča sledeče:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Postopek vračila sprožite tako, da nam najkasneje v 3-ih dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe (naročila), ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Naročeno blago nam morate vrniti najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, nenošeno in v originalni embalaži. Vrnitev naročenega blaga v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.

Blago ki je predmet vračila, v roku 14 dni od prejetega blaga, pošljte na naslov: NATTY, Renata Bartolec s.p., Kamnik pod Krimom 201, 1352 Preserje. Stroške vračila krije kupec. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico do sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine. K pošiljki mora obvezno biti priložen tudi račun in vsa morebitna pripradajoča dokumentacija, ki ste jo prejeli ob prevzemu blaga. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupnine ne vračamo v gotovini, pač pa jo izplačamo na vaš transakcijski račun (TRR račun).

Pred vračilom blaga, nas prosimo o vračilu obvestite na info@trebuscek.si ali na telefon 031 018 009 (od ponedeljka do petka med 8:30 do 13:30 ure), da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupom ne prevzemamo!

Obrazec za odstop od pogodbe sklenjene na daljavo najdete tukaj: OBRAZEC

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Prodajalec mora v roku 8 dni izpolniti potrošnikov zahtevek, če napaka ni sporna. Če je napaka sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev s katero se lahko razbremeni svoje odgovornosti.

Prodajalec blaga (ali izvajalec storitve) se lahko razbremeni odgovornosti za stvarno napako (oz. nepravilno opravljeno storitev), če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-      odpravi napako na blagu ali
-      vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-      blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-      vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Cene

Vse cene navedene na spletnem naslovu www.trebuscek.si ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o Potrditvi prejema naročila), razen v primerih ko ponudnik z razlogom zavrne naročilo v največ 48 urah, med delovnim časom - vsak delovnik med 8:30 in 13:30). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja NATTY, Renata Bartolec s.p., Kamnik pod Krimom 201, 1352 Preserje. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@trebuscek.si ali po telefonu 031 018 009.

 

Odveza odgovornosti

Upravljalec spletne trgovine trebuscek.si, podjetje NATTY, Renata Bartolec s.p., se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.trebuscek.si. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravljalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravljalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@trebuscek.si ali po telefonu 031 018 009.

Upravljalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Upravljalec se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, a je vse fotografije potrebno jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Upravljalec si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Upravljalec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko elektronske pošte info@trebuscek.si ali na telefonski številki 031 018 009 (od ponedeljka do petka med 8:30 in 16:00 uro).


Politika zasebnosti in piškotki

Podjetje NATTY, Renata Bartolec s.p., Kamnik pod Krimom 201, 1352 Preserje, matična št.: 8361541000 (v nadaljevanju samo kot »mi«) posveča varstvu osebnih podatkov veliko pozornost. V tem dokumentu so navedene informacije o tem, katere osebne podatke obdelujemo, še posebej o naših strankah in uporabnikih naše spletne trgovine, ali te podatke obdelujemo na podlagi podanega soglasja ali na drugi pravni podlagi, v kakšne konkretne namene jih uporabljamo, komu jih lahko posredujemo in kakšne so vaše pravice v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Kakšne osebne podatke obdelujemo?

Če uporabljate naše storitve, zbiramo različne vrste vaših podatkov, kot so vaše uporabniško ime in geslo, vaši kontaktni podatki in druge nastavitve. Sledimo temu, kakšne artikle si ogledujete v naši spletni trgovini, preko katere naprave ter katere izmed naših ponudb, posredovanih preko e-pošte, so vas zanimale. Na podlagi tega izdelujemo dodatne podatke, da bi vam lahko posredovali ponudbe po vaši želji ter da bi lahko v prihodnje našo spletno trgovino in storitve še izboljšali. Če pri nas opravite nakup oziroma si ustvarite račun, obdelujemo tudi ime in priimek, vaša naročila in podatke, ki si jih nastavite na svojem računu.

Obdelujemo naslednje osebne podatke:

        1. identifikacijski podatki, ki obsegajo predvsem ime in priimek, uporabniško ime in geslo ter ID za DDV, če ste pravna oseba;
        2. kontaktni podatki, ki obsegajo osebne podatke, s pomočjo katerih lahko stopimo v stik z vami, predvsem e-naslov, telefonsko številko, naslov za dostavo, naslov za račun in vaše profile na družbenih omrežjih;
        3. vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, profile, naročila na novice, članstva v programih zvestobe, nakupovalne sezname, iskane artikle (»zanima me«, »sledi ceni«), vaše ocene in komentarje o artiklih in storitvah;
        4. podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih artiklih in načinu plačila, vključno s številko bančnega računa, ter podatke o reklamacijah;
        5. podatke o vaših spletnih navadah, vključno s primeri, ko po spletu brskate preko naše mobilne aplikacije, predvsem podatke o artiklih in storitvah, ki jih iščete, povezavah, na katere klikate, načinu iskanja in pomikanja po naši spletni strani in podatke o napravah, s katerih dostopate do spleta, kot so IP naslov in z njim povezana lokacija, ID naprave, njeni tehnični parametri, kot je operacijski sistem, različica, ločljivost zaslona, izbrani brskalnik in različica le-tega ter podatke, pridobljene iz piškotkov in podobnih tehnologij za prepoznavanje naprav;
        6. podatke o vašem vedenju v povezavi z branjem sporočil, ki vam jih pošiljamo, predvsem čas, potreben za odprtje sporočila in podatke o napravah s katerih dostopate do spleta, kot so IP naslov in z njim povezana lokacija, ID naprave, njeni tehnični parametri, kot je operacijski sistem, različica, ločljivost zaslona, izbrani brskalnik in različica le-tega;
        7. izpeljane podatke, med katere sodijo osebni podatki, pridobljeni iz vaših nastavitev, podatki o artiklih, ki jih pri nas kupite, podatki o vaših spletnih navadah in vedenju v povezavi z branjem sporočil, ki vam jih pošiljamo; gre predvsem za podatke o spolu, starosti, finančnih razmerah, potrošniških navadah in odnosu do različnih artiklov in storitev;
        8. podatke v povezavi z uporabo klicnih centrov ali obiskom prevzemnega mesta, med katere sodijo predvsem zapisi telefonskih klicev s klicnim centrom, identifikacija sporočil, ki nam jih pošiljate, vključno z identifikatorji, kot so IP naslovi, ter posnetki iz sistemov videonadzornih kamer v prevzemnih mestih.

Zakaj obdelujemo osebne podatke in zakaj smo do tega upravičeni?

Vaše osebne podatke obdelujemo v različnih situacijah za različne namene. Če obiskujete spletne strani naše spletne trgovine, na katerih uporabljamo tudi piškotke, vaše podatke uporabljamo predvsem za ugotavljanje števila obiskovalcev in izboljševanje naših storitev. Če ste pri nas registrirani, vaše podatke uporabljamo za vodenje vašega računa in zagotavljanje s tem povezanih funkcionalnosti. Če pri nas opravite nakup, vaše podatke uporabljamo za obdelavo vašega naročila, zaščito naših pravnih zahtevkov in izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti. S pomočjo vaših kontaktnih podatkov in drugih podatkov vam hkrati lahko prikazujemo in pošiljamo naše prilagojene ponudbe. Z vašim soglasjem podatke posredujemo tretjim osebam za prikazovanje ponudbe na drugih spletnih straneh kot tudi za to, da bi vam omogočili dostop do nekaterih dodatnih storitev. Do obdelave vaših osebnih podatkov imamo pravico na podlagi priprave ali izvajanja pogodbe z vami, upoštevanja pravnih obveznosti, naših zakonitih zahtevkov ali pa vašega soglasja.

V okviru naše dejavnosti obdelujemo osebne podatke za različne namene in v različnem obsegu, in sicer:

      1. brez vašega soglasja na podlagi izvajanja pogodbe, našega zakonitega interesa ali z namenom izpolnjevanja pravnih obveznosti, oziroma
      2. na podlagi vašega soglasja.

Kakšno obdelavo podatkov lahko izvajamo brez vašega soglasja, je odvisno od tega, s kakšnim namenom je ustrezna obdelava povezana in v kakšnem odnosu do nas nastopate – ali ste samo obiskovalec naše spletne trgovine, se pri nas registrirate ali pa kaj kupite. Vaše podatke lahko obdelujemo tudi v primeru, če ste naslovnik blaga ali storitev, ki so bili pri nas naročeni, če z nami komunicirate oziroma obiščete naše prevzemno mesto.

Če obiščete našo spletno stran

Uporaba piškotkov in drugih tehnologij, posredovanje podatkov oglaševalskim in družbenim omrežjem

Če obiščete našo spletno trgovino, v vašo napravo shranjujemo in posledično iz nje beremo majhne datoteke, kot so piškotki. Piškotek je majhen skupek črk in števk, ki ga hranimo na vašem spletnem brskalniku ali trdem disku vašega računalnika. Nekateri piškotki nam omogočajo medsebojno povezavo vaših aktivnosti med brskanjem po naših straneh od trenutka, ko odprete okno spletnega brskalnika, vse do trenutka, ko ga zaprete. V trenutku, ko zaprete okno spletnega brskalnika, se pripadajoči piškotki izbrišejo. Nekateri piškotki pa ostanejo v napravi za nastavljen čas in se aktivirajo pri vsakem obisku spletnih strani, ki so pripadajoče piškotke ustvarile. Nadalje uporabljamo tudi spletne signale (ki so poznani tudi kot »web beacons«). Gre za majhne slike, ki imajo podobno funkcijo kot piškotki. V primerjavi s piškotki, ki so shranjeni na trdem disku vašega računalnika, so spletni signali sestavni del spletnih strani. O vseh tovrstnih tehnologijah bomo zaradi poenostavitve v tem dokumentu v nadaljevanju govorili le kot o piškotkih. Piškotke v vašo napravo shranjujemo, tiste, ki so jih v vašo napravo shranile naše spletne strani, pa tudi beremo. V nadaljevanju tega dokumenta bomo zaradi poenostavitve govorili le o shranjevanju.

Nekatere piškotke neposredno v vašo napravo shranjujejo naše spletne strani. Takšni piškotki nam pomagajo:

      • z vašo identifikacijo pri preklapljanju med posameznimi spletnimi stranmi naše domene ter pri ponovnih obiskih. Na ta način ne prihaja do izbrisa vaše nakupovalne košarice in si lahko zapomnimo vašo prijavo preko konkretne naprave ter ne zahtevamo ponovnega vnosa e-naslova in gesla. Hkrati lahko shranimo podatek o tem, katero različico naših spletnih strani naj prikažemo, če je v danem trenutku na voljo več različic;
      • da ugotovimo, če ste nam podelili soglasje v skladu s tem dokumentom, oz. če ste se npr. odločili za sodelovanje pri konkretni raziskavi;
      • pri zagotavljanju varnosti, npr. da lahko preverjamo, da ni prišlo do zlorabe vaše povezave do naše spletne domene in da nekdo ne posluje v vašem imenu;
      • pri ugotavljanju, preučevanju in odstranjevanju napak ter pomanjkljivosti naših spletnih strani.

Tovrstni piškotki in druge datoteke so nujno potrebni za delovanje naše spletne trgovine. Če boste na svojem brskalniku onemogočili piškotke, se lahko zgodi, da naše spletne strani ne bodo delovale pravilno, zaradi česar vam ne bomo mogli ponujati artiklov iz naše ponudbe ter storitev. 

V vašo napravo shranjujemo tudi:

      • piškotke z naših spletnih strani, ki nam omogočajo:
        • slediti številu obiskov naših spletnih strani ali posameznih vsebin, ustvarjati statistike in preglede ter meriti učinkovitost oglasov;
        • prikazovati različne variante naših spletnih strani, če testiramo nove funkcionalnosti;
        • prilagajati vsebino našega spleta vašim potrebam, npr. prednostno prikazovati artikle, ki ste jih že iskali, in prikazovati druge ponudbe po vaših željah na naših spletnih straneh;
      • omogočamo shranjevanje piškotkov tretjim stranem, ki jih lahko uporabijo:
        • za zbiranje podatkov o vašem obnašanju na naših oziroma drugih spletnih straneh;
        • za prikazovanje prilagojenih ponudb in prikrojenih oglasov v okviru oglaševalskih in družbenih omrežij na drugih spletnih straneh izven naše domene;
        • za povezovanje z družbenimi omrežji, kot je Facebook, vključno s samodejno prijavo, zagotavljanjem funkcij, kot je „Všeč mi je“, prikazovanjem prilagojenih ponudb in prikrojenih oglasov na družbenih omrežjih ter drugih spletnih straneh izven našega spleta.

Za namen prikazovanja prilagojenih ponudb in prikrojenih oglasov v okviru oglaševalskih in družbenih omrežij na drugih spletnih straneh izven naše domene, oglaševalskim in družbenim omrežjem posredujemo tudi podatke o vašem obnašanju na spletu. Takšnim partnerjem pa ne posredujemo vaših identifikacijskih podatkov. Seznam družabnih in oglaševalskih omrežij, ki jih uporabljamo, je naveden v razdelku Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo? .

Uporaba osebnih podatkov

Če obiščete spletno trgovino www.trebuscek.si, podatke o vašem obnašanju na spletu obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja) za namene:
      • pridobivanja podatkov, na podlagi katerih bomo za vas lahko v prihodnje spletno trgovino izboljševali, da bi ustvarili boljše pogoje za nakupovanje; naš zakoniti interes je v tem primeru izboljševanje naših storitev za vas;
      • ustvarjanja statistik in pregledov, predvsem sledenja številu obiskov naših spletnih strani oz. posameznih vsebin in merjenja učinkovitosti oglasov; naš zakoniti interes je v tem smislu merjenje učinkovitosti naših spletnih strani in stroškov za oglaševanje; v ta namen lahko preko vašega obnašanja na spletu pridobivamo in uporabljamo še druge izpeljane podatke; oziroma lahko izpeljane podatke posredujemo svojim partnerjem za obračunavanje provizije, kot je opisano v poglavju »Kdo ravna z vašimi osebnimi podatki in komu jih posredujemo«.
      • testiranja novih funkcij in aplikacij pred uvedbo, da se lahko izognemo težavam z delovanjem teh novosti med dejanskim obratovanjem, ki bi lahko poslabšale vašo nakupovalno izkušnjo pri nas; naš zakoniti interes je v tem primeru brezhibno delovanje naših storitev za vas;
      • ukrepov proti napadom naših spletnih strani in ogrozitvi njihovega delovanja ter za zagotavljanje varnosti vaših podatkov; naš zakoniti interes je v tem primeru brezhibno delovanje naših storitev za vas ter varnost vaših podatkov.

Podatke o vašem obnašanju na spletnih straneh ne pridobivamo samo preko piškotkov. Dopolnjujemo jih tudi z naslednjimi podatki:

      • IP naslov vaše naprave (naslov vaše naprave, preko katere komunicirate z drugimi napravami v medmrežju);
      • operacijski sistem vaše naprave, njegova različica in jezikovne nastavitve;
      • brskalnik, ki ga uporabljate na svoji napravi, njegova različica in jezikovne nastavitve;
      • spletni naslov (URL naslov) strani, s katere dostopate na našo spletno stran.

V ta namen osebne podatke uporabljamo največ 38 mesecev, podatke hranimo le v pseudonimizirani obliki. 

Podatke o vašem obnašanju na spletnih straneh obdelujemo tudi na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja), in to v namen priprave prilagojenih ponudb in prikrojenih oglasov, ki jih prikazujemo na spletu. Naš zakoniti interes je v tem primeru čim bolje prikrojena in kar se da učinkovita ponudba za vas. Imenovane podatke v ta namen razširjamo tudi s pomočjo analize in iz njih pridobivamo izpeljane podatke. V skladu s temi podatki lahko razvrščamo naše uporabnike v različne skupine, pri čemer vsaka skupina prejema lastne prikrojene ponudbe. Če nato pri nas še kaj kupite, bomo v ta namen dodatno uporabili tudi podatke o vaših naročilih.

V ta namen uporabljamo osebne podatke 1 mesec. 

Če se pri nas registrirate

Da vas lahko registriramo, morate obiskati našo spletno trgovino, zato se na vas nanašajo obdelave opisane pod zavihkom "Če obiščete naše spletne strani". Če se registrirate, se obdelava podatkov razširi še na naslednji način:

Obdelava na podlagi izvajanja pogodbe

Če si ustvarite račun na spletu trebuscek.si, obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, vaše nastavitve in podatke o vaših naročilih (če pri nas kasneje opravite nakup) na podlagi izvajanja pogodbe z vami (brez vašega soglasja), da lahko vodimo vaš uporabniški račun. Pogodba, na kateri temelji naša obdelava, se izoblikuje sočasno z vašim računom. Osebne podatke v ta namen uporabljamo celoten čas obstoja vašega računa, ki ga lahko kadarkoli izbrišete.

Obdelava na podlagi zakonitega interesa

Če si v spletni trgovini www.trebuscek.si ustvarite račun, obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, vaše nastavitve in podatke o vaših naročilih (če pri nas kasneje opravite nakup, tudi če opravite nakup brez, da bi se vpisali v svoj račun) in podatke o vašem obnašanju na spletu ter obnašanje pri branju e-sporočil tudi na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja), in to za namene:

      • pridobivanja podatkov, na podlagi katerih bomo za vas lahko v prihodnje naše storitve izboljševali, da bi ustvarili boljše pogoje za nakupovanje, še posebej z ugotavljanjem vašega zadovoljstva z našimi storitvami; naš zakoniti interes je v tem primeru izboljševanje naših storitev za vas in
      • posredovanja ponudb po meri in prikrojenih oglasov, ki vam jih lahko pošiljamo preko elektronske pošte, SMS sporočil in družbenih omrežij oziroma sporočamo po telefonu ali preko drugih elektronskih naprav oziroma pošiljamo preko navadne pošte ali pa prikazujemo na naših spletnih straneh; naš zakoniti interes je v tem primeru učinkovita promocija naših artiklov in storitev.

Da vam lahko pripravimo ponudbo po meri, vse zgoraj navedene podatke analiziramo in iz njih pridobivamo druge izpeljane podatke, ki jih uporabljamo v ta namen. Na ta način lahko uporabljamo tudi podatke o vašem obnašanju na spletu, ki smo jih pridobili pred vašo registracijo, podatke o vašem obnašanju na spletu pa lahko zbiramo tudi, če se niste prijavili (npr. če vas identificiramo s pomočjo piškotkov). V skladu s temi podatki lahko razčlenjujemo naše uporabnike v različne skupine, pri čemer vsaka skupina prejema lastne prikrojene ponudbe.

Na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja) lahko vaše nastavitve uporabimo tudi za testiranje novih funkcij in aplikacij še pred uvedbo, kot je opisano v razdelku "Če obiščete naše spletne strani".

V ta namen vaše osebne podatke uporabljamo v času obstoja vašega računa, ki ga lahko kadarkoli izbrišete. Če imate glede tega pomisleke, več informacij najdete tu (klik).

Če pri nas opravite nakup

Da pri nas lahko opravite nakup, morate obiskati našo spletno trgovino, zato se na vas nanašajo obdelave opisane pod zavihkom "Če obiščete naše spletne strani". Če pri nas opravite nakup, se obdelava podatkov razširi še na naslednji način:

Obdelava na podlagi izvajanja pogodbe

Če pri nas kot fizična oseba opravite nakup, obdelujemo vaše osebne podatke v namen obdelave vašega naročila. Gre za identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih. Če imate pri nas uporabniški račun, lahko v ta namen uporabimo tudi vaše nastavitve.

Če pri nas opravite nakup kot zastopnik pravne osebe, obdelujemo iste podatke v isti namen na podlagi našega zakonitega interesa, ki temelji na sklenitvi in izvajanju pogodbe z osebo, ki jo zastopate.

Uporaba podatkov v namen obdelave vašega naročila pomeni, da podatke uporabimo posebej za:

      • možnost dokončanja naročila na spletu, tj. da se npr. ne izbrišejo artikli, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, ali pa podatki iz naročila v pripravi;
      • možnost komunikacije z vami, npr. odpošiljanje potrdil za naročila oziroma opozarjanje na odpremo artiklov;
      • potrebe plačila za blago,
      • potrebe dostave blaga; v zvezi s tem lahko vaše podatke posredujemo tudi našim transportnim partnerjem, in sicer izključno za potrebe dostave tega blaga, kot je opisano v razdelku "Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?";
      • v zvezi z reklamacijo naročenega blaga ali storitve; v zvezi s tem lahko vaše podatke posredujemo tudi dobavitelju blaga ali servisnemu centru, kot je opisano v razdelku "Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?";
      • v zvezi z vašimi drugimi zahtevami, ki jih naslavljate na nas npr. preko klicnega centra, kot je opisano v razdelku Če z nami komunicirate preko različnih kanalov.

V ta namen osebne podatke uporabljamo v času, ki je nujno potreben za obdelavo vašega naročila oz. rešitev pogodbenih obveznosti, kot so reklamacije.

Obdelava na podlagi zakonitega interesa

Če pri nas opravite nakup, hranimo vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih na podlagi našega zakonitega interesa (brez vašega soglasja) za namene varovanja pravnih zahtevkov in naše notranje evidence ter nadzora. Naš zakoniti interes v tem primeru predstavljata varovanje pravnih zahtevkov in pa nadzor nad rednim izvajanjem naših storitev.

Nadalje na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja) obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, vaše nastavitve in podatke o vaših naročilih (če pri nas kasneje opravite nakup) za namene:

      • pridobivanja podatkov, na podlagi katerih bomo za vas lahko v prihodnje naše storitve izboljševali, da bi ustvarili boljše pogoje za nakupovanje, še posebej z ugotavljanjem vašega zadovoljstva z našimi storitvami; naš zakoniti interes je v tem primeru izboljševanje naših storitev za vas in
      • prilagajanja funkcij naše spletne domene vašim potrebam, da bi vam lahko pri nakupu ponudili npr. najbližja prevzemna mesta, vse to na podlagi našega zakonitega interesa, ki temelji na izboljševanju in prilagajanju naših storitev; v ta namen obdelujemo tudi vaš IP naslov in iz njega izpeljano lokacijo,
      • posredovanja ponudb po meri in prikrojenih oglasov, ki vam jih lahko pošiljamo preko elektronske pošte, SMS sporočil in družbenih omrežij oziroma sporočamo po telefonu ali preko drugih elektronskih naprav oziroma pošiljamo preko navadne pošte; naš zakoniti interes je v tem primeru učinkovita promocija naših artiklov in storitev. Da vam lahko pripravimo ponudbo po meri, vse zgoraj navedene podatke (tj. vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih) analiziramo in iz njih pridobivamo druge izpeljane podatke, ki jih uporabljamo v ta namen. V skladu s temi podatki lahko razčlenjujemo naše uporabnike v različne skupine, pri čemer vsaka skupina prejema lastne prikrojene ponudbe. Če pri nas niste registrirani, pa za pripravo ponudb, ki vam jih posredujemo, ne uporabljamo podatkov o vašem obnašanju na spletnih straneh.

V namen oblikovanja ponudb po meri in prikrojenih oglasov, ki jih prikazujemo na spletnih straneh, kot je opisano v razdelku "Če obiščete naše spletne strani", uporabljamo tudi podatke o vaših naročilih.

Za zaščito pravnih zahtevkov in ohranjanje naših notranjih evidenc in kontrol obdelujemo podatke za obdobje 3 let in še 1 leto potem v zvezi s terjatvami, ki so uveljavljene do konca zastaralnega roka. V primeru pravnih, upravnih ali drugih postopkov obdelujemo vaše osebne podatke za obdobje, ki je potrebno za trajanje takega postopka in za preostanek obdobja zastaranja po njegovem zaključku.

V namen varovanja pravnih zahtevkov in naše notranje evidence ter nadzora obdelujemo podatke v času trajanja zastaralnega roka, ki znaša 5 let po potrebi še eno leto po njegovem izteku v primeru uveljavljenega zahtevka ob koncu zastaralnega roka. Pri sprožitvi sodnega, upravnega ali drugega postopka obdelujemo vaše osebne podatke v času, ki je nujno potreben za izvedbo tovrstnih postopkov, ter do izteka preostalega dela zastaralnega roka po njegovem zaključku.

Za ostale navedene namene uporabljamo osebne podatke največ 6 mesecev,

Zoper tovrstne obdelave, ki se izvajajo na podlagi našega zakonitega interesa, lahko podate ugovor.

Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti

Tudi mi moramo izpolnjevati določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo. Na tej pravni podlagi obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, podatke o naročilih, in sicer zaradi upoštevanja vsakokrat veljavnih zakonov, ki so v času sestave predmetnega memoranduma še posebej naslednji:

      • Obligacijski zakonik (OZ),
      • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
      • Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1),
      • Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),
      • Zakon o računovodstvu(ZR),
      • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom),
      • Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1).

V ta namen uporabljamo osebne podatke največ 10 let (plus tekoče leto) po zadnjem izdanem dokumentu glede vašega naročila.

Če ste naslovnik blaga ali storitev, ki so bili naročeni pri nas

Če ste naslovnik blaga ali storitev, ki so bili naročeni pri nas, obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke:

      • na podlagi našega zakonitega interesa v namen priprave, sklenitve in izvajanja pogodbe z našo stranko. Izvajanje te pogodbe je tudi naš zakoniti interes;
      • na podlagi našega zakonitega interesa za pridobivanje podatkov, na podlagi katerih lahko za vas v prihodnje izboljšujemo naše storitve, ali pa podatkov za pripravo naših notranjih statistik in pregledov; naš zakoniti interes je v tem primeru izboljševanje naših storitev za naše stranke;
      • v namen izvajanja pravih obveznosti, še posebej na podlagi veljavnih zakonov, naštetih v točki B.3.3. predmetnega memoranduma;
      • v namen varovanja pravnih zahtevkov in naše notranje evidence ter nadzora; naš zakoniti interes v tem primeru predstavljata varovanje pravnih zahtevkov in nadzor nad rednim izvajanjem naših storitev.

Za pripravo, sklenitev in izvajanje pogodbe z našo stranko uporabljamo osebne podatke v času, ki je nujno potreben za obdelavo naročila. Po izteku tega časa podatke še naprej hranimo na podlagi našega zakonitega interesa v namen varovanja pravnih zahtevkov in naše notranje evidence ter nadzora, in sicer v času trajanja zastaralnega roka, ki znaša 5 let, po potrebi pa še eno leto po njegovem izteku v primeru uveljavljenega zahtevka ob koncu zastaralnega roka. Pri sprožitvi sodnega, upravnega ali drugega postopka obdelujemo vaše osebne podatke v času, ki je nujno potreben za izvedbo tovrstnih postopkov, ter do izteka preostalega dela zastaralnega roka po njegovem zaključku. Naš zakoniti interes v tem primeru predstavljata varovanje pravnih zahtevkov in nadzor nad rednim izvajanjem naših storitev. V namen izpolnjevanja pravnih obveznosti uporabljamo osebne podatke največ 10 let za posamezno naročilo.

Če imate glede tovrstne obdelave na podlagi zakonite interesa pomisleke, se prosimo obrnite sem.

Če z nami komunicirate preko različnih kanalov:

Če z nami komunicirate preko različnih kanalov, predvsem preko klicnih centrov, elektronske pošte, klepetalnic in družbenih omrežij, vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter zapise medsebojne komunikacije, vključno s posnetki govorov, obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa (torej brez vašega soglasja) za namene:

      • obdelave vaših zahtev; če ste pri nas opravili nakup in se vaša zahteva nanaša na naročilo, lahko obdelavo izvedemo na podlagi izvajanja pogodbe z vami;
      • evidence vaših zahtev, da lahko preverjamo njihovo redno in pravočasno izpolnjevanje;
      • dokazovanja, da smo prejeli in obdelali vašo zahtevo, npr. če pri nas na ta način naročite blago oziroma uveljavite reklamacijo;
      • analize zahtev za izboljševanje kakovosti naših storitev.

V te namene hranimo osebne podatke za obdobje 3 mesecev. Če naročite oddate preko enega od naših kanalov, lahko podatke hranimo za zaščito pravnih zahtevkov za obdobje zastaranja 5 let in še 1 leto po poteku veljavnosti v zvezi s terjatvami, uveljavljenimi na koncu zastaranja. V primeru pravnih, upravnih ali drugih postopkov obdelujemo vaše osebne podatke v obsegu, ki je potreben za trajanje takega postopka, in preostanek obdobja zastaranja po njegovem prenehanju.

Če imate glede tovrstne obdelave na podlagi zakonite interesa pomisleke, se prosimo obrnite na info@trebuscek.si.

Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?

V večini primerov obdelujemo vaše podatke za lastne namene kot njihov upravljavec. V takšnem primeru vaše podatke posredujemo našim partnerjem za zagotavljanje plačil, prevoza in drugih zadev, povezanih z vašim naročilom. Podatke posredujemo tudi našim obdelovalcem, ki jih obdelujejo v skladu z našimi navodili. Z vašim soglasjem lahko podatke posredujemo tudi oglaševalskim in družbenim omrežjem za prikazovanje oglasov po meri na drugih spletnih straneh.

Vse opisane osebne podatke obdelujemo mi kot upravljavec. To pomeni, da mi določamo zgoraj opredeljene namene, v katere vaše osebne podatke zbiramo in načine obdelave ter odgovarjamo za ustrezno izvajanje le-te.Vaše osebne podatke lahko posredujemo tudi drugim subjektom, ki imajo prav tako funkcijo upravljavca, in sicer:

  1. v zvezi z obdelavo vašega naročila našim partnerjem, ki so vključeni v obdelavo naročila, kot je navedeno v razdelku »Če pri nas opravite nakup«, konkretno pa partnerji, ki upravljajo s plačilnimi sistemi za zagotavljanje plačil: Delavska hranilnica d. d. Ljubljana, Sedež uprave: Miklošičeva 5, 1000 Ljubljana, Identifikacijska št. za DDV: SI47523638, Matična številka: 5448557;
  2. transportnim partnerjem, predvsem družbam Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, Slovenija, DŠ 25028022 in DPD d.o.o., Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, Slovenija, DŠ SI46749845, če vam dostavljajo naročeno blago;
  3. dobavitelju blaga ali servisnemu centru pripadajočega proizvajalca v zvezi z reklamacijo naročenega blaga ali storitve;

na podlagi vašega soglasja oglaševalskim in družbenim omrežjem, kot je opisano v razdelku »Uporaba piškotkov in drugih tehnologij«, posredovanje podatkov oglaševalskim in družbenim omrežjem, in sicer poimensko:

  1. Google Ireland Limited (registrska številka: 368047), s sedežem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska; politika zasebnosti družbe je na voljo tu: https://policies.google.com/technologies/ads
  2. Facebook Ireland Limited, s sedežem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Irska; politika zasebnosti družbe je na voljo tu: https://cs-cz.facebook.com/about/privacy

Kakšne so vaše pravice v povezavi z obdelavo osebnih podatkov?

V povezavi z vašimi osebnimi podatki imate številne pravice. Te vključujejo pravico do dostopa, pregleda, izbrisa in omejitve obdelave, prenosa, ugovora in pritožbe.

Tako kot imamo mi svoje pravice in obveznosti glede obdelave vaših osebnih podatkov, imate tudi vi v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov določene pravice. Te pravice vključujejo:

Pravica do seznanitve

Preprosto povedano, imate pravico, da izveste, kakšne podatke o vas zbiramo, v kakšne namene in kako dolgo, od kod vaše osebne podatke pridobivamo, komu jih posredujemo, kdo jih poleg nas še obdeluje in kakšne so vaše druge pravice v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov. To vse si lahko preberete v dokumentu »Varstvo osebnih podatkov strank«. Če pa vseeno niste povsem prepričani, katere osebne podatke o vas zbiramo, od nas lahko zahtevate potrdilo o tem, ali osebne podatke v zvezi z vami zbiramo ali ne, in če jih, imate pravico, da se s temi podatki seznanite. Skladno s pravico do seznanitve lahko od nas zahtevate kopijo obdelovanih podatkov, pri čemer vam bomo prvo kopijo zagotovili brezplačno, vsako nadaljnjo pa proti plačilu.

Pravica do popravka

Motiti se je človeško. Če opazite, da so osebni podatki, ki jih o vas hranimo, napačni ali nepopolni, imate pravico, da zahtevate, da jih čim prej popravimo oziroma dopolnimo.

Pravica do izbrisa

V nekaterih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vaše osebne podatke bomo v najkrajšem možnem času izbrisali, če je izpolnjen kateri od naslednjih razlogov:

  • vaših osebnih podatkov v namene, v katere smo jih obdelali, ne potrebujemo več;
  • umaknili ste soglasje z obdelavo osebnih podatkov, pri čemer gre za podatke, za obdelavo katerih je vaše soglasje nujno, mi pa hkrati nimamo drugega razloga za nadaljnjo obdelavo teh podatkov;
  • uveljavili ste svojo pravico do ugovora proti obdelavi podatkov (glej nižje razdelek Pravica do ugovora proti obdelavi podatkov) za osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa, in mi spoznamo, da zakonitih interesov, ki bi upravičevali nadaljnjo obdelavo teh podatkov, več nimamo ali
  • domnevate, da obdelava osebnih podatkov, ki jo izvajamo, ni več v skladu s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi.

Prosimo pa, da se zavedate, da, tudi če bo kateri od opisanih razlogov izpolnjen, to ne pomeni, da bodo vsi vaši osebni podatki kar takoj izbrisani. Te pravice pa ni mogoče uveljaviti v primeru, da je obdelava vaših osebnih podatkov še naprej nujna za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali za določitev, izvedbo ali obrambo naših pravnih zahtevkov (glej razdelek "Zakaj obdelujemo osebne podatke in zakaj smo do tega upravičeni?").

Pravica do omejitve obdelave podatkov

V nekaterih primerih lahko poleg pravice do izbrisa uveljavite tudi pravico do omejitve obdelave osebnih podatkov. Ta pravica vam omogoča, da v določenih primerih zahtevate, da se vaše osebne podatke posebej označi in izvzame iz kakršnihkoli postopkov obdelave – v tem primeru je učinek časovno omejen (in ne trajen kot pri pravici do izbrisa). Obdelavo osebnih podatkov moramo omejiti:

  • če spodbijate točnost osebnih podatkov, dokler se ne dogovorimo, kateri podatki so pravilni;
  • če vaše osebne podatke obdelujemo brez ustrezne pravne podlage (npr. nad predvidenim obsegom), vi pa boste namesto izbrisa takšnih podatkov dali prednost le njihovi omejitvi (npr. če boste predvidevali, da nam boste v prihodnje te podatke vseeno zagotovili);
  • če vaših osebnih podatkov več ne potrebujemo v zgoraj opisane namene, vi pa jih potrebujete za določitev, izvedbo ali obrambo svojih pravnih zahtevkov, ali
  • če vložite ugovor proti obdelavi podatkov. Pravica do ugovora je podrobneje opisana spodaj pod naslovom Pravica do vložitve ugovora proti obdelavi podatkov). V času obravnave vašega ugovora moramo obdelavo vaših osebnih podatkov omejiti.

Pravica do prenosljivosti podatkov

Imate pravico, da od nas pridobite vse svoje osebne podatke, ki ste nam jih zagotovili in ki jih obdelujemo na podlagi vašega soglasja (glej razdelek Če nam podate svoje soglasje) in na podlagi izvajanja pogodbe. Vaše osebne podatke vam posredujemo v strukturirani, ustaljeni in strojno čitljivi obliki. Enostaven prenos podatkov je mogoč samo za podatke, ki jih avtomatizirano obdelujemo v naših elektronskih podatkovnih zbirkah.

Pravica do ugovora proti obdelavi podatkov

Na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, imate pravico do ugovora proti obdelavi osebnih podatkov, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) UREDBE (EU) 2016/679 ter do ugovora proti obdelavi podatkov za namene neposrednega trženja (glej razdelek "Zakaj obdelujemo osebne podatke in zakaj smo do tega upravičeni?"). Vaše podatke bomo takoj prenehali obdelovati za tržne dejavnosti; v drugih primerih bomo storili enako, v kolikor ne bomo imeli zakonitih razlogov za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi pravicami ali za uveljavljanje pravnih zahtevkov.

Pravica do pritožbe

Uveljavitev zgoraj navedenih pravic nikakor ne vpliva na vašo pravico, da vložite pritožbo pri pristojnem organu. To pravico lahko uveljavite zlasti v primeru, če domnevate, da vaše osebne podatke obdelujemo neupravičeno oziroma v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi. Nad obdelavo podatkov, ki jo izvajamo z naše strani, se lahko pritožite Informacijskemu pooblaščencu na naslov Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@trebuscek.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik priznava IRPS izvajalca za reševanje spora:

Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana

Telefon: 08-205-65-90

Spletno mesto: www.ecdr.si 

Možnosti izvensodnega reševanja sporov:

Povezava do SRPS platforme (spletno reševanje sporov): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ponudnik omogoča tudi izvensodnega reševanja sporov, na način kot ga določa ZAKON O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV 

 

 
Želimo ti prijetne in ugodne nakupe!